Followers

Thursday 2 August 2012

BUAT DUIT DENGAN ALPHA LIPID


Assalamualaikum w.b.t/لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl


Alhamdulillah semenjak saya menyertai bisness ini..masalah kewangan saya kini tiada lagi. produk yang ditawarkan oleh ALPHA LIPID pun mendapat permintaan yang amat menggalakkan terutamanya produk yang paling laris dan berkesan iaitu Alpha Lipid SD2 permintaan terhadap produk ini meningkat secara mendadak sejak akhir-akhir ini. jika anda yang diluar sana masih mencari bisness online.. inilah masa dan ketikanya. saya sedia membimbing dan membantu anda sekiranya anda serius untuk menukar masalah kewangan yang anda hadapi sekarang ini dengan menceburi bisness ini.

Tiada masalah yang tidak dapat diselesaikan. saya amat memerlukan pengedar diseluruh negara. jadilah orang pertama dikawasan anda menjadi pengedar produk  ini. Saya amat memerlukan seorang yang positif, berpandangan jauh dan mempunyai cita-cita ingin berjaya. tiada benda yang mustahil dalam dunia ini untuk menjadi pengedar. Tahukah anda ramai pengedar saya yang dapat mencapai pendapatan sehingga RM3,000.00 pada bulan pertama menjadi pengedar. 


Cara untuk menjadi pengedar Alpha Lipid SD2 adalah sangat mudah dan murah berbanding produk lain. Anda hanya perlu membeli Alpha Lipid SD2 sebanyak 30 tin dengan harga ahli iaitu sebanyak RM4,500.00 sahaja. Ada yang bertanya boleh habis ke stok  banyak yang beli?? dan  boleh jual ke??  bagi saya mudah saja, produk Alpha Lipid SD2 ni terbukti bagus dan berkesan. produk ini ada permintaan yang tinggi dipasaran sekarang dan ianya ibarat TSUNAMI pada kami kerana tidak menang tangan untuk menampun permintaan yang amat-amat  HEBAT. Cuba anda bayangkan jika 10 orang membeli 3 tin setiap seorang, so kejap je stok kita habis, silat-silap tak cukup pula. 

LANGKAH ANDA HARI INI PENENTU MASA HADAPAN ANDA!!!

Apa kelebihan menjadi pengedar dalam group saya? Saya akan guide anda hingga berjaya asalkan anda ada kemahuan dan kesungguhan. Saya juga akan beri anda gift untuk membantu anda menjalankan bisnes ini.

PERCUMA keahlian bernilai RM60.00
PERCUMA 10 unit shaker bernilai RM35
PERCUMA 10 unit booklet bernilai RM30 
Letak nama anda sebagai pengedar di blog ini dan fb saya.

Untuk menjadi pengedar sila hubungi saya SEGERA

SHAHIR 017-9367383

PAGE FACEBOOK

Slim diet II (sd2)


FACEBOOK

SlimDiet Alphalipid

No comments:

Post a Comment

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...