Followers

Sunday 15 July 2012

Buat Duit Dengan Slim Diet 2


Hari ni saya cerita  yang paling best dan panassss!!…adalah berkenaan  pasal produk diet yang sedang hangat di pasaran iaitu ALPHA LIPID SDII.. yang baru je dipasarkan 12hb Mei 2012 baru-baru ni.. belum pun sampai 6 bulan tapi sales / jualan hari ke sehari memang mengancam!!!
saya sendiri tak tahu nak cakap macam mana.. panggilan tak henti-henti.. memang macam goreng pisang panas!!!.. setiap hari sales hampir 40tin.. bermula seawal jam 7am sms mulai masuk bertanyakan pasal produk yang panazzz ini.. jam 8am customer dah mula call... dalam facebook  SlimDiet Alphalipid pun ada jugak yang mula mengajukan soalan-soalan untuk tahu lebih lanjut cara nak kurus dengan produk alpha lipid sdii ini..
Untuk mereka yang ada bankin duit dan buat order, saya harap  dapat bersabar..  order anda akan saya proses secepat mungkin..
saya jangkakan bulan ni sales hasil jualan sebulan hampir 600tin InsyAllah.. hebat sungguh penangan produk terbaru ini.. Ramai yang ambik peluang untuk cepat-cepat turun berat badan. Tak tahan nak cepat kurus sebelum raya.. lagi satu keistimewaan diet dgn ALPHA LIPID SDII DAN SLIM DIET 2 adalah diet tanpa berlapar.. menu diet yang cukup mudah dan boleh makan 3x sehari dan masih lagi boleh turun 2-5kg seminggu.. HEBAT BUKAN?????!!!!
 Dengan ledakan produk ALPHA LIPID SD2 sejak bulan lepas saya mendapat banyak sangat panggilan telefon, sms dan feedback daripada orang ramai yang berminat untuk tahu lebih lanjut pasal produk ini.. PERMINTAAN YANG CUKUP LUAR BIASA HINGGA SAYA DAPAT MENJUAL SEBANYAK 400TIN PADA BULAN JUNE BARU-BARU INI!!!! UNTUK BULAN OGOS INI PULA SAYA JANGKAKAN JUALAN AKAN MENINGKAT SEBANYAK 1,000TIN… jadi sapa yang nak join bisnes dengan saya hari ini, JOM SAMA-SAMA KITA BUAT DUIT YANG BANYAK!!!

INI BUKTINYA TESTIMONI KAMI










SERUAN UNTUK YANG NAK DAPATKAN EXTRA INCOME
jika anda berminat saya akan membimbing anda bagaimana nak buat duit yang dalam bisnes ini.. bisnes online sahaja tak perlu ada kedai.. dirumah pun boleh buat duit..

WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA DIPERLUKAN SEGERA…

PM/SMS/CALL shahir 017-9367383  
PAGE FACEBOOK  Slim diet II (sd2)










No comments:

Post a Comment

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...